Artykuły

Artykuły
Nieuczciwe praktyki zakładów ubezpieczeń

15 lip, 2022 -

Nieuczciwe praktyki zakładów ubezpieczeń

Nieuczciwe praktyki zakładów ubezpieczeń? Mówimy im stop! Często dostaję od Was pytanie czy warto się ubezpieczać! Nasza odpowiedź brzmi TAK! Jeśli współpracujemy z dobrym agentem ubezpieczeniowym, POLISA NA ŻYCIE potrafią uratować nas finansowo po nieoczekiwanym pogorszeniu się zdrowia! To na co mamy zwracać uwagę i dlaczego tak wiele negatywnych opinii słyszymy o zakładach ubezpieczeń?

Przedstawimy Wam historię Naszego klienta (zresztą jedną z wielu). Przeczytajcie do końca, gdyż prawdopodobnie wielu z WAS mogło się znależć w takiej sytuacji lub w przyszłości zostanie oszukanych przez nieuczciwe praktyki firm ubezpieczających!!!!

Klient trafił do nas z polecenia, nie wierząc, iż można cokolwiek zrobić z sytuacją. Podpisał u agenta ubezpieczeniowego polisę na życie, która miała obejmować nagłe i nieoczekiwane sytuacje zdrowotne. Polisa zawarta była na rok i niestety Nasz klient dostał w tym czasie UDARU!

Zdrowie przede wszystkim

Zawsze powtarzamy osobie poszkodowanej, iż jego zdrowie w takiej sytuacji jest najważniejsze. Po wyleczeniu klient wysłał zgłoszenie wypłaty świadczenia z umowy do zakładu ubezpieczeń.

Jakie są nieuczciwe praktyki zakładów ubezpieczeń?

Zakład ubezpieczeń odmówił wypłaty jakichkolwiek pieniędzy. Pod wieloma paragrafami i artykułami oznajmił iż udar jest chorobą przewlekłą i dana polisa na życie nie obejmuje sytuacji naszego klienta,.

Nasz klient po przeczytaniu pisma z decyzją był przekonany, iż niestety nic nie dostanie.

Nasza profesjonalna pomoc

Na szczęście trafił do nas do biura! Po przeanalizowaniu bezkosztowo dokumentów podjeliśmy się sprawy.

Mając wiedzę i doświadczenie, dzięki reakcji z naszej strony, zakład ubezpieczeń już po pierwszym piśmie wypłacił klientowi 5.000 złotych. Klint nie mógł uwierzyć jak szybko i jak skutecznie doprowadziliśmy do wypłaty pierwszej części odszkodowania. Całość kwoty od razu poszła na rehabilitację i niezbędne leczenie na które wcześniej nie było go stać!

Czy to już koniec?

Klient myślał, że to koniec. Nasz profesjonalny pełnomocnik jednak już wtedy wiedział, że zakład nadal musi dopłacić resztę pieniędzy. Dlaczego? Zakład ubezpieczeń wypłacił kwotę z polisy PODSTAWOWEJ! Nasz klient miał wykupioną POLISĘ PREMIUM!

Klient w ostateczności dostał 40.000 złotych! Taka kwota miała zostać wypłacona przez zakład ubezpieczeń przy nagłej i nieoczekiwanej chorobie?

Kwota ta nie tylko pozwoliła zaspokoić potrzeby Naszego klienta w zakresie zdrowia, ale pozwoliła mu zaspokoić potrzeby finansowe podczas okresu niezdolności do pracy. Sprawdź też nasz sukces w Nowej Białej!

Czy wy również mieliście takie sytuacje i doświadczenia. Chętnie zapoznamy się z Waszymi historiami! Piszcie, dzwońcie może i WY mogliście być oszukani przez nieuczciwe praktyki zakładu ubezpieczeń.

Od uzyskania maksymalnego odszkodowania dzielą Cię trzy kroki:

  1. Zeskanuj wszystkie dokumenty lub zrób ich zdjęcia.
  2. Wyślij je wraz ze swoimi danymi na adres biuro@exeptis.pl.
  3. Poczekaj na analizę od Exeptis.